Skip to content

6 weken afslankprogramma

Ook zonder sporten mogelijk!

Je figuur verbeteren, dat wil jij toch ook?!

Heb jij ook veel geprobeerd maar zonder blijvend resultaat? Wist je dat je met shakes, pillen en (crash)diëten je lichaam alleen maar op een spaarstand zet met extra kilo’s als gevolg, een verstoorde stofwisseling, meer vetopslag, minder spiermassa en andere lichamelijke (vage) klachten? Dit komt doordat de hormoonhuishouding verstoord raakt als afvallen niet goed uitgevoerd wordt.

Herken jij een van de volgende excuses?
-Morgen ga ik echt beginnen!
-Ik heb teveel verleidingen, feestjes, etentjes, borrels.
-Het lukt me toch niet, ik hou het gewoon niet vol.
-Ik vind het teveel gedoe.
-Ik heb het te druk op werk/thuis.

Wil je graag wat kilo’s minder?!

Weer barsten van de energie en happy door het leven gaan? We weten uit ervaring dat de beste manier om gezond, verantwoord en blijvend af te vallen het beste werkt als je dit samen doet. Laat je begeleiden door onze gewichtsconsulenten.

We maken het zo makkelijk mogelijk om jouw doel te behalen. Maar het allerbelangrijkste: blijvend resultaat! Samen met één van onze coaches ga je aan de slag om jouw persoonlijke doelen te behalen, een mooi figuur en gezond gewicht dat bij jou past en waar jij je prettig bij voelt.

Onze weekmenu’s geven je de structuur en houvast die je nodig hebt om, ook in moeilijke momenten, op het juiste pad te blijven. Afvallen zonder honger lijden. Dat kan!

Alles is al voor je uitgedacht. Het enige dat jij hoeft te doen is het programma te volgen!

Hoe ziet het 6 weken programma eruit?

  • Lichaamsanalyse
  • 2 wekelijkse optimalisatie
  • Lunch & Diner (6 dagen per week) 
  • Voedingsadvies & schema
  • Tips en tricks
  • Gegarandeerd afslanken
  • Slechts €69,- per week (alles inbegrepen)

Vul het formulier in voor de lichaamsanalyse. Hierna nemen wij contact met je op voor het advies en sturen de benodigdheden  naar je op.

Hoeveel calorieën verbrand je per dag?

Jouw dagelijkse caloriebehoefte berekenen is van groot belang. Hoe vaak je ook traint, als je teveel eet zal je niet afvallen en als je te weinig eet zal je niet aankomen. Voeding is daarom het belangrijkste ingrediënt om af te vallen of juist om aan te komen. Maar hoeveel calorieën mag jij per dag eten voor vetverlies of droge spieropbouw? En wat is voor jou de juiste verhouding van de macro nutriënten: eiwitten, vetten en koolhydraten? Bereken met de wetenschappelijke formule jouw dagelijkse behoefte. Op basis hiervan kunnen wij het advies opmaken.

Ben je te zwaar? Bereken hier jouw BMI

BMI betekent Body Mass Index. Je BMI is een getal om te bepalen of je te zwaar bent of wellicht te licht. Wanneer je je BMI of Body Mass Index wilt berekenen, bereken je de verhouding tussen je lengte en je gewicht. Ben je ook benieuwd naar jou BMI? Laat ons je helpen om hem snel en gemakkelijk te berekenen.